MUSIC STORIES: SARSA Z JEJ SENTYMENTAMI

Tegoroczna kolaboracja Sarsy z marką Coca-Cola opiera się na wielkiej kreatywności, dzięki której możemy podziwiać najnowszy utwór – „Sentymenty”.

Sarsa, jako kompozytorka i autorka tekstów została muzycznym ambasadorem akcji Music Stories, marki Coca-Cola. Artystka inspirując się słowami na puszkach napisała utwór „Sentymenty”. Fani dołączają do akcji i dzielą się swoimi historiami, a artystka zachęca kolejne osoby kreatywnego myślenia i dobrej zabawy!

Co sama Sarsa mówi o utworze:

Jest to kolejny efekt moich poszukiwań i eksperymentowania ze stylem. Nie ukrywam, że też świetnie się bawiłam inspirując się konkretnymi słowami. Utwór opowiada o tym, żeby mieć w sobie odwagę iść pod prąd, by mieć odwagę robić rzeczy po swojemu bo prawda zawsze się obroni! Presja otoczenia jest wielka i ja też ją odczuwam – ale wierzę w to, że gdy idziemy z tłumem to nie dojdziemy dalej niż tłum.. a gdy idziemy naszą własną drogą, możemy naprawdę naszym istnieniem zrobić jakąś pozytywną różnicę. Tym utworem chcę Wam powiedzieć żebyście robili w życiu swoje, akceptowali siebie i nie oglądali się na cały świat tylko szli własną drogą!

W dniu wydania utworu odbyła się także premiera teledysku. Przedstawia on kilka bardzo różnych pokoi, gdzie artystka występuje w niesamowicie wyrazistych charakteryzacjach. Można tu mówić o jednym z najlepszych, jak nie najlepszym produkcyjnie teledysku.

Jak Wam się podoba wynik tej współpracy? Przypominamy, że już w tym miesiącu premiera trzeciej płyty Sarsy – „Zakryj„.