Vixen przedstawia barwną „Cameleonę”

Od 17.04, można już obejrzeć teledysk do numeru „Cameleona”. Multikolorowe wideo pojawiło się na kanale MaxFloRecTV we wtorkowe popołudnie. Niektórzy fani jednak już rano uzyskali do niego przedpremierowy dostęp. A to za sprawą strony www.tonievixt4pe.pl

Po „PDP”, „Zbysiu”, „Termosie” i „Cukrowej wacie” przyszedł czas na „Cameleonę”. Kolejny singiel zwiastujący krążek „To nie Vixt4pe”otwiera również jego przedsprzedaż. Na www.MaxFloSklep.pl można już zamawiać album z bonusami takimi, jak m.in.: niższa cena czy autograf artysty.

 

Za realizację wideoklipu do „Cameleony” odpowiada Maksymilian Chałupko. Produkcją muzyczną najnowszego singla, jak większości utworów na krążku zajął się natomiast JRS. To wspólnie z nim Vixen konsultował też ostateczne brzmienie płyty „To nie Vixt4pe”.

Akcja specjalna, z którą związana jest witryna zatytułowana tak samo, jak album Vixena, ruszyła wczoraj (17.04) z samego rana. Wchodząc na www.tonievixt4pe.pl w pierwszej kolejności wyświetla się zagadka do rozwiązania. Podanie prawidłowej odpowiedzi umożliwia zapoznanie się z singlem, a dla zainteresowanych również wzięcie udziału w konkursie. Czas jego trwania obejmuje cały okres pre-orderu. Co wtorek wyłaniany będzie zwycięzca tygodnia. 5 laureatów kolejnych tygodni wspólnie z Vixenem i JRS-em pójdzie do jednego z pokojów zagadek w warszawskim Funescape.

Patronat medialny nad płytą „To nie Vixt4pe” sprawują: Czwórka – Polskie Radio, Glamrap, portal Freestyle.pl, Rap-news.eu, Muzykoholicy, Dyktafonografika oraz magazyn HIRO.

Premiera wydawnictwa zaplanowana jest na 18.05.2018 r.

Tekst: Anna Grabowska (MaxFloRec)