Mad-Music.pl

Restart MaxFloSklepu. Wygraj ubrania, akcesoria i gadżety z nowej kolekcji!

Instagram MaxFloSklep - na zdjęcie główne

Oficjalny sklep wydawnictwa muzycznego MaxFloRec przeżywa renesans. Zmieniło się logo marki, layout witryny internetowej, a przede wszystkim… ubrania! Z tej okazji ruszył specjalny konkurs. Do wygrania są: T-shirty, akcesoria i gadżety. Wystarczy udostępnić link (na Facebooku) lub zdjęcie (na Instagramie) i uzasadnić, dlaczego
to do nas ma trafić nagroda. Zabawa trwa do 30.04

– Nasza nowa kolekcja (MF Wear – przyp. red.) wymyka się dotychczasowym ramom. Ubrania są bezpretensjonalne, bez wielkich, kolorowych nadruków. Wpisują się
w zagraniczne, najnowsze trendy w środowisku hip-hopowym – mówi Katarzyna Szczepaniak z MaxFloSklepu. – Uniwersalne połączenia kolorystyczne, oryginalne cięcia
i detale pozwolą każdemu znaleźć coś dla siebie – zapewnia.

Aby wziąć udział w konkursie, należy udostępnić publicznie link sklep.maxflo.pl na swojej tablicy na Facebooku lub zrepostować i oznaczyć @maxflorec odpowiednie zdjęcie
na Instagramie. W obu przypadkach wpisy trzeba otagować #MFWear i #MaxFloSklep
oraz uzasadnić, dlaczego to akurat do nas ma trafić nagroda. Zabawa trwa do końca kwietnia. Do autorów najciekawszych postów powędrują koszulki, portfele, paski, smycze, piny lub naklejki. Wyniki zostaną ogłoszone po długim weekendzie majowym. Szczegóły
na Facebooku (www.fb.com/maxflorec) i Instagramie (http://instagram.com/maxflorec) MaxFloRec.

MaxFloSklep poza nową kolekcją MF Wear i nowym wyglądem strony odświeżył
również swoje logo. – Postawiliśmy na estetyczną i nieskomplikowaną literę M, którą może  w nieco innej formie, ale zajawialiśmy już w wielu naszych poprzednich projektach – mówi Aleksandra Młodecka, grafik MaxFlo. – Nadal pozostaje z nami jednak logo samego wydawnictwa MaxFloRec z pomarańczowym akcentem – dodaje.

Nowości nowościami, ale jest coś, co nie ulega żadnej zmianie – jakość. Na ubraniach
spod szyldu MF Wear nie znajdziemy metki z napisem „Made in China”. – Nasza kolekcja
w całości została wyprodukowana w Polsce – mówi Szczepaniak. Rebranding komentuje cytatem ze zwrotki Rahima w utworze „Róża wiatrów” Pokahontaz: „Zauważ, że patrząc
w tył, nie da się iść w przód”.

Nowe logo MaxFloSklepu

Tekst: Kajetan Balcer (MaxFloRec)

Piotr Michalik

Piotr Michalik

Założyciel, wydawca i redaktor naczelny portalu Mad-Music.pl. Interesuje się muzyką, grafiką komputerową i mediami. ♥Rihanna Navy ♥ Fan muzyki EDM. Inspiracje czerpie głównie z dźwięków.

Brak komentarzy

Polub nas!

Patronat

Reklama

Polecane koncerty

Polecamy również

Instagram

Invalid OAuth access token.

Reklama